måndag 16 mars 2009

IT Advances!

Här har ni den! ITs alldeles egna blogg! Denna skapades av fyra tappra IT-själar (samt Fredrik och Mark) en helt underbar kväll på John L’s. Så nu är det bara att blogga på... så fort jag hittar hur man ändrar rättigheterna!

16 kommentarer:

  1. Går det att ändra så man kan se inlägg och kommentarer samtidigt?

    SvaraRadera
  2. Är det någon som vet hur man lägger upp bilder?

    SvaraRadera
  3. Jag skapade den också glöm inte av mig!

    SvaraRadera
  4. Hejsan! Tellan och Fredrik!

    SvaraRadera
  5. Som rektorn sa till oss på första dagen på Chalmers. AVANCEZ MINA VÄNNER AVANCEZ!

    SvaraRadera
  6. Heeeej Rasmus ! Gu va trevligt vi har det här ...

    SvaraRadera
  7. Kan vi inte ta och skaffa ett twitter åt CTK också så att vi konstant vet vad alla har för sig?

    SvaraRadera
  8. Man kan säkert säga att detta är min blogg, det var jag som skapade den.

    SvaraRadera
  9. Ja du Ralle du är ett riktigt blogg-pro.

    SvaraRadera
  10. Tänk att det fanns skeptiker till denna bloggen. Den har ju tagit fart som en riktig löpeld!

    SvaraRadera
  11. Hatten av till vår nya bloggägare, herr ralle!

    SvaraRadera
  12. Grymt rasmus! Jag har ju sett din andra blogg som är helt strålande! Hoppas du kan göra lika bra inlägg här ;)

    SvaraRadera