skip to main |
skip to sidebar
IT Advances!
Här har ni den! ITs alldeles egna blogg! Denna skapades av fyra tappra IT-själar (samt Fredrik och Mark) en helt underbar kväll på John L’s. Så nu är det bara att blogga på... så fort jag hittar hur man ändrar rättigheterna!
bilder...
SvaraRaderaGår det att ändra så man kan se inlägg och kommentarer samtidigt?
SvaraRaderanevermind...
SvaraRaderaÄr det någon som vet hur man lägger upp bilder?
SvaraRaderaJag skapade den också glöm inte av mig!
SvaraRaderaHejsan! Tellan och Fredrik!
SvaraRaderaSom rektorn sa till oss på första dagen på Chalmers. AVANCEZ MINA VÄNNER AVANCEZ!
SvaraRaderaHeeeej Rasmus ! Gu va trevligt vi har det här ...
SvaraRadera... I vår fina blogg
SvaraRaderaKan vi inte ta och skaffa ett twitter åt CTK också så att vi konstant vet vad alla har för sig?
SvaraRaderaMan kan säkert säga att detta är min blogg, det var jag som skapade den.
SvaraRaderaJa du Ralle du är ett riktigt blogg-pro.
SvaraRaderaSjälvutnämnd bloggägare
SvaraRaderaTänk att det fanns skeptiker till denna bloggen. Den har ju tagit fart som en riktig löpeld!
SvaraRaderaHatten av till vår nya bloggägare, herr ralle!
SvaraRaderaGrymt rasmus! Jag har ju sett din andra blogg som är helt strålande! Hoppas du kan göra lika bra inlägg här ;)
SvaraRadera